lauantai 2. syyskuuta 2017

#23 kuviakuviakuvia

Palaan nyt muistelemaan parin kuukauden takaista ratsastusleiriä Einolassa. Aluksi ajattelin, että en tee leiristä mitään tänne koska tää kirjottaminen nyt vähän venähti niin en muista hirveän hyvin esim. tunneista yksityiskohtaisesti mitään. Mutta päätin nyt sitten kuitenkin, että laitan kuvia (joita muuten on ja paljon kun en vaan osannut karsia enempää pois:D) ilman sen tarkempia kertomuksia.

Leiri oli kaikella tapaa ikimuistoinen ja yksi parhaista joilla olen ikinä ollut!
Oli paljon onnistumisia...

Arttu & minä

    

Jenna & Valtsu

Jenna & Candy

minä & Patu

Aada ja Myrä

Reetta & Lilija

Nanna & Patu


Aada & Myrä

Jenna & Harri

Kaarin & Candy

Saana & Rikke

Ronja & Myy

minä ja Roko

Eevis & Rinja

Kaarin & Candy


... mutta myös niitä epäonnistumisia :D

Ronja & Myy

  

  

Nanna & Harri

Sain paljon ihania uusia kavereita, joiden kanssa tullaan varmaan olemaan jatkossakin tekemisissä. Iso kiitos siis kaikille nille, jotka tekivät leiristä ikimuistoisen <3 

Jenna & Mimmi

minä, Nanna & Olivia

Nää kuvat on hauskoja, kun ponnyillä on "hieman" tuota kokoeroa :D

Vilma, Heta, Venla & Emma

minä & Aada

Minä, Aada, Nella & Reetta


Nanna & Arttu sekä minä & Pinkki

Saana & Nuppu sekä minä & Roko
    
minä & Aada

Saana, Nanna, minä

minä & Aada

<3
ps. Ronja oli kiva nähä eile! Kiitos myös Saana, Nanna, Aada ja Reetta hauskasta ja ruuan täytetisestä viikonlopusta! <3



-janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti